Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

En vettig räknare?

Publicerad 2010-02-24 14:35:13 i Allmänt - osorterat,


Var hittar man en räknare som faktiskt räknar antal besökare? På riktigt? Statistiken på Blogg.se vad gäller unika besökare och sidvisning har ingen korrelation alls med räknaren från Susnet. Vet inte vem som är mest fel?

Fast egentligen spelar det ju ingen större roll hur många som läser det jag skriver... Eller gör det det? Jo, lite :) Det är klart det känns bra att veta att någon ser det jag skriver. Läser mina tankar jag sätter på pränt. Kanske får sig en tankeställare om det är något mer profant. Eller bara ler igenkännande när det rör trollen. Kanske blir inspirerad till ett surdegsbak? Vad vet jag.


.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-02-24 22:38:41

Kolla in http://www.statcounter.com/ om du tycker att den funkar bra. Jag tycker den är ok.



Jag gillar att läsa dina olika inlägg och dina frågeställningar. Ibland är det som du sätter ord på det som jag själv hade velat tänka och skriva om, men inte kommit på själv ;-) Eller kanske inte vågat sätta på pränt... Hängde du med där?

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2010-02-25 00:06:03

Tack för tipset - ska testa den och se hur det skiljer sig från den jag har.



Tack oxå för pos feedback om det jag skriver!!! Ja, jag tror jag hängde med :)

Postat av: Peter

Publicerad 2010-02-25 07:37:59

Mina surdegsbröd blir alltid så fördömt... sura. Och så blir de väldigt kompakta. Vad kan man göra för att hjälpa upp situationen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela