Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Kompisen C

Publicerad 2010-07-13 20:50:13

Ojojoj vad varmt. men vi ska inte klaga, för OJOJOJ vad KALLT det var i vintras. och vad vintern nästan aldrig tog slut, tyckte vi då!

Hälsningar från München. Vi har 35 grader och flyttar in som bäst. G har blivit med Oma och Opa - det är grannarna som givit oss instruktion att han inte skall kalla dem Herr och Frau Z. Jag har det bra - men väldigt varmt - på mitt nya kontor. Värmebölja plus hormonbrist har gjort den forna fryskrukan till ett litet hett stycke ha ha.

Tänker på dig och önskar dig ett skönt sommarlov med barna.

Ensam eller själv? Tja, det är lite klurigt. Jag är nog mest själv, jag känner mig aldrig ensam. Inte ens när jag var det. Jag begravde mig i jobb och träning. Och så gickd et som det gick.

Massor av kramar och kör inte för fort med vagnen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela