Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

"Jag kände inte igen dig,

Publicerad 2010-06-02 23:22:21 i Personligt - jag själv,


du har ju ljusa kläder och liksom fluffigt hår". Sagt av snart 8-åriga systersonen när vi sprang på varandra vid skolan i morse.

Rosa skjorta, vita byxor, och som sagt fluffigt hår. Undrar vilken bild han har av mig annars? Vilken bild andra har av mig? Mörk och dyster med hår som hänger platt, eller i tofs? Jaja, det var ju iaf inte en tenniströja från Flash. Och jeans.


Vad har du för bild av mig?


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-06-03 06:47:17

Du var jättefin igår, det sa jag också, när jag mötte dig på morgonen. Det såg tom ut som om du hade lite läppglans, snygg i håret, din fina rosa linneskjorta och vita byxor. Jag har endast sett dig i jeans och tenniströja hela vintern.

Rota fram lite mer ljusa kläder nu när det är sommar. Man behöver inte sminka sig och grejja alltid men som jag brukar säga lite läppglans och lite pigga färger så är allt klart.



Du var supersnygg igår!!!

Postat av: kompisen C

Publicerad 2010-06-03 10:41:00

min bild av dig... hmm.

jeans och tenniströja, eller lammullströja. seglarskor.

allt ovan i bästa kvalitet.

absolut fluffigt hår.

alltså - lika snygg som på 80-talet!

Postat av: Maria på Ekollonvägen

Publicerad 2010-06-03 16:53:00

Just den bilden har jag av dig nu, rosa tröja, vita byxor och snygg i håret. Vi sågs ju igår :-)

Postat av: Mitt i Fågelsången - byter snart namn

Publicerad 2010-06-07 22:43:01

@Ca - tack :)

@C - tja, jeans, tenniströja och lammullströja det var ju standardklädsel på teknis. Vem ville väl sticka ut, liksom...

@Maria - ja, tack för senast. Himla god saft!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela