Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Till mitt hus...

Publicerad 2010-06-09 21:19:46 i Freja - allmänt,


...borde jag nog beställa kakel och en bänkskiva till köket. Allra helst bänkskivan, eftersom den har typ 5 v leveranstid. Och kanske en handledare till trappen. Och en glasskiva att ha framför tapeten vid arbetsbänken. Plus en mdf-skiva så att utrymmet ovanför kyl/frysarna går att använda. För att inte tala om en köksfläkt. Slutligen (??? vem tror jag att jag lurar ?) 3 bänkskåp som förlängning på köket. Då kanske det kan bli lite ordning, och några foton...


Vad ska du beställa?


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-06-09 21:32:01

Men vet du, det hästjobbet du har gjort nu under april och maj så ska du vara nöjd med vad du åstadkommit. Kakel, glasskiva, bänkskiva och fläkt kan du ta när B kommer tillbaka i aug/sept. Köksskåp kan du fixa under helgen så det blir klart. Räcke kan du också beställa så fixar B det efter sommaren också.



Kram!

Postat av: Kompisen C

Publicerad 2010-06-10 15:52:32

Flyttning och städning!

kram

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-06-11 19:13:35

Jag ska inte beställa ngt, bara avbeställa. Min medverkan på tjejmilen. Tyvärr. Idag fick jag veta att bolagsstyrelsen på mitt jobb, där jag sitter med, ska åka på konferens då så jag kan inte vara med. Ledsen.

Postat av: Mitt i Fågelsången - byter snart namn

Publicerad 2010-06-13 23:18:06

@Lillasyster - jo jag vet.. Men jag vill ju bli klar med de delar som är påbörjade.



@C - :) Tack för senast! Ses på onsdag



@Singelmamman - attans, men jag förmodar att bolagskonferensen är lite mer prioriterad ;)Det går fler tåg, jag menar lopp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela