Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

500 - halvvägs till tusen

Publicerad 2010-03-09 21:24:25 i Ny framtid - blandat,


500 inlägg har jag, i och med detta, publicerat sedan det allra första. 4 februari 2007 skrev jag att vår renovering av Huset precis skulle dra igång. Samtidigt som det nästan känns som igår, känns det som en evighet sedan. Så mycket vatten som runnit under broarna.

Snart får jag än en gång brista ut i Renoveringen har börjat. Men då gäller det MITT radhus, inte VÅRT hus. 3 år. En evighet sedan.

Bloggen har haft lite olika fokus under de 3 år som gått. Mest renovering, och sista knappa året som en kanal ut för all sorg, ilska och ledsenhet över det som skedde förra våren. Nu är det nya tag som gäller!


.

Kommentarer

Postat av: Kiki

Publicerad 2010-03-10 09:10:19

Tänk vad livet förändras! En blogg är ju en fantastisk dagbok! (På gott och ont?)

Jag ser fram emot nästa 500 inlägg oavsett vart livet bär dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela