Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Badkar

Publicerad 2010-03-23 09:30:59 i Freja - badrum,


Att hitta ett badkar som klarar 138 cm på längden har visat sig vara allt annat än lätt. Här är det jag tycker bäst om, men är inte 100% övertygad om att det är rätt. Vad säger ni?


Bild lånad från http://www.hemvaruhuset.se/


Ett såhär litet badkar får plats under fönstret (kommer att ha dusch en våning ned), men frågan är om det är bättre att satsa på ett något längre badkar på andra ledden, och ha en skärm så man kan duscha uppe oxå?


.

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2010-03-23 11:54:10

Nej, det är ju skitcoolt!

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-03-23 12:01:46

De rum som blivit bäst hos oss är när vi vågat ta ut svängarna designmässigt och inte gjort halvmessyrer. Jag skulle satsa på badkaret (under förutsättning att du får plats i det, du MÅSTE provsitta!) och ha duschen där nere. Våga vara driven och konsekvent i inredningen! :)

Postat av: KOmpisen C

Publicerad 2010-03-24 10:28:28

Jag röstar absolut för ett längre badkar. Då kan du stoppa ner alla tre grynen samtidigt eller hela dig själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela