Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Buzzador - Dove VisibleCare

Publicerad 2010-03-08 23:34:35 i Konsumenttester,


Jag har varit en Buzzador i ca 2 år, och erbjudanden om att vara med i olika kampanjer går lite i skov. Nu var det ett tag sedan sist, och så dök två kampanjer upp samtidigt. Jag var lite ouppmärksam och trodde det var liknande produkter från olika leverantörer, så jag tackade nej till den ena.

Den nya kampanj som jag tackat ja till, och redan fått produkterna för är Dove VisibleCare



Efter sju dagars användning ska huden bli mjukare och smidigare, och efter 3 veckor ska jag märka hur jag får en synbart vackrare hud! Efter 5 dagar med produkten är jag nöjd! Huden känns inte alls torr som den kan göra efter dusch i vanliga fall.

Duschkrämen är nästan som en lotion i konsistensen - tjock och krämig. Löddrar härligt mycket men har kanske en något för stark doft. Inte obehaglig doft, bara lite mycket kanske?

Två varianter av duschkrämen finns - Dove VisibleCare Softening, och Dove VisibleCare Renewing, och det är den senare vi får prova i denna omgång.

Vill du oxå bli Buzzador? Om du lämnar en kommentar om det, så skickar jag inbjudan. Du kan anmäla dig direkt på deras sida, men om jag får bjuda in så är det lite plus i kanten för mig :)


.

Kommentarer

Postat av: carina bronge

Publicerad 2010-03-09 08:02:46

jag vill!

Postat av: pia

Publicerad 2010-03-09 17:45:55

Jamenvisst vore det skoj?! Skicka gärna en till mig:) kramen

Postat av: kiki

Publicerad 2010-03-09 20:48:22

Varför inte! Jag är en nyfiken själ... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela