Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Om 2 veckor

Publicerad 2010-05-06 08:23:16 i Ny framtid - blandat,


befinner jag mig inte längre mitt i fågelsången. Frågan har ställts förut, men jag gör det igen - ska jag namnändra bloggen, eller börja en helt ny, eller vad ska jag göra?? Förhoppningsvis blir det fågelsång av en annan karaktär, men det är ju ändå något nytt.

Nya huset har med Freja att göra - nordisk mytologis fruktbarhetsgudinna, tillilka kärleksgudinna. Det låter ju hoppfullt :)


.

Kommentarer

Postat av: carina bronge

Publicerad 2010-05-07 09:44:14

Hej, först tänkte jag att du inte skulle byta. Men nu tänker jag - B Y T. Lämna fågelsången bakom dig och ta dig ett nytt namn. Spinn vidare på Freja. Det går alltid att börja om. Hoppas hoppas att vi ses ihelgen. Kram

Postat av: -ME-

Publicerad 2010-05-10 18:13:52

Eftersom du inte har Fågelsången i bloggadressen så tycker jag du ska stanna kvar - men givetvis byta namn och header och kanske leka med designen lite?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela