Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Buzzdax * 2

Publicerad 2010-11-11 14:32:08 i Konsumenttester,


Jag tror bestämt det är fråga om ketchupeffekten. Först kommer inget,
sen kommer inget, och så kommer det två kampanjer på raken.

Santa Maria Tandoori Chicken står på menyn:





Ska hämta ut paketet idag, så nu blir det snart indiskt på min gata i stan.

Oxå sugen på att bli buzzador? Klicka här!


Brukar du köra halvfabrikat? Eller är det back to basic med svensk
husmanskost från grunden som gäller?


.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-11-12 21:18:41

Är också Buzzador men den här kampanjen har inte jag fått.

Vi har gått ifrån så mkt halvfabrikat som vi kan för att undvika onödiga tillsatser iofs, så det kanske är lika bra. För oss alltså.

Smaklig måltid!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela