Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Buzzdax

Publicerad 2010-11-11 14:21:52 i Konsumenttester,


Det var det ett tag sedan jag fick vara med i någon Buzzadorkampanj,
men nu är det dax!

Istället för att studsa upp ur sängen när klockan (mobilen...) skräller 06.30,
räknar jag med att få en lugn och skön start på dagen.

Det är buzzdax för Philips Wake-uplight!




Intresserad att bli Buzzador? Svara med kommentar som mailar jag inbjudan!!
Eller varför inte klicka här!



Hur vaknar du på morgonen?


.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-11-12 21:24:21

Vaknar av att sömnmarodören står i sin säng och gnäller. Har jag tur att få sova vidare väcks jag sen av att små söta barn tassar eller stojar. Länge sen klockan behövde ringa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela