Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Semesterplaner!

Publicerad 2010-11-03 22:25:24 i Semester - Teneriffa 2011,


Utan att lämna ut alltför många detaljer om datum och så, kan jag bara konstatera att det
känns helt underbart att ha bokat en veckas semester i februari.

Teneriffa. Sunwing Fanabé. Känns helt ok.




foto lånat från ving.se


Förutom barnen tar jag med kära syster med barn, älskade mamman, och härliga
kusindotter E med egen dotter E. Gissa om vi ska ha det bra!?!


Har du något spännande inbokat?


.

Kommentarer

Postat av: FixarFarsan

Publicerad 2010-11-03 22:31:22

Låter skönt det där! Vi var på SunWing på Mallorca förra sommarn, kanonställe för barn, äldre och alla där i mellan.



Inga nya resor inbokade, nästa sommar blir Svedala.

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-11-03 22:47:13

Najs för dig! Japp, i januari tar jag med mig mina tonåringar till Egypten! All inclusive. Ingen av oss har åkt på charter tidigare. Vi har alltid fixat allt själv, så det ska bli skönt att få lyxa till det ordentligt.

Postat av: Anguin

Publicerad 2010-11-04 07:36:31

Zürich. Det ska bli trevligt. Men inte lika mycket sol och bad som på Teneriffa...

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-11-04 13:44:56

Japp, det ska bli fanatastiskt, underbart och otroligt välbehövligt!!!

Postat av: Jag och mina små

Publicerad 2010-11-05 12:07:50

Härligt! Ni kommer få det bra.



Var precis på det hotellet när Storebror var 1,5 år. Det starkaste minnet var helt klart att han, så fort han såg vattnet från poolen, började mässa: bada, bada, bada!



Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen 2]

Publicerad 2010-11-05 18:55:48

Åh vad underbart!!! Tror ni kommer få det jättejättebra! :)



Det är bara en på jäsning, inte två. Så jag menade nr 2 med 2:an. :)



Kram och ha en härlig helg!

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-11-15 22:35:51

Barnen har fått Teneriffa på hjärnan... De har lite svårt att greppa att det är EFTER jul, EFTER As födelsedag, EFTER min födelsedag. Men INNAN påsk :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela