Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

If it's too good to be true..

Publicerad 2010-10-05 11:52:51 i Personligt - välmående,


it probably is.

Så var det med Middagslyx! med GI-boxen. 99 kr per dag. Jo hejsan. Utslaget
på de 28 dagar mat OCH RECEPT räcker till blir det 99 kr / dag. Men mat
får man bara till 4,5 dag i veckan (lunch+middag mån-tors, lunch fre), i övrigt
får man recept. Så det blir ju de facto 77 kr per måltid. Och då är jag inte
riktigt lika lockad längre. Tyvärr. För det lät ju väldigt bra...


Blåst?


.

Kommentarer

Postat av: Singel i Storstan

Publicerad 2010-10-05 18:34:20

Så långt har jag inte räknat! :-( Tur att du gjorde det åt mig. Trodde det var 99 kronor per dag man äter deras mat... Men annars var idén bra, eller hur?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela