Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Livet i 190 knop

Publicerad 2010-10-27 10:49:49 i Allmänt - vardagsliv,


Livet har kommit emellan men jag ska försöka skaka liv i skrivandet igen.

Det har varit lite mycket nu. När barnen är hos sin pappa gäller det ju att jobba.
Och träffa vänner. Och träna.

Jobbat har jag gjort. På hemmaplan, på helgen och i södra änden av landet.

Träffat vänner lika så. Kanonkväll på B.A.R. med tjejkompisarna från hemorten.
Libanesiskt och Karaoke (enbart medhörning..) på lokala puben med underbara
mammor jag känner via E. Hemmakväll med sällskap hos sis. Vin. Snack. God mat.

Med träningen har det dock varit sämre ställt. Har haft en efterhängsen förkylning
senaste veckorna, men den verkar vara på tillbakagång. Hoppas det. Jag är sugen!



.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2010-10-27 14:00:29

Det är dags för lite foton från ditt hem nu tycker jag. Lite mer inredning och roliga prylar och så tycker jag att du ska starta upp triss i foto igen.



Postat av: malve

Publicerad 2010-10-27 14:06:12

Jag känner igen det där :-). Ena veckan har jag fullt upp med barnen, och den andra veckan har jag fullt upp med mej själv och jobbande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela