Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Jag vann!

Publicerad 2010-09-02 09:26:10 i Personligt - jag själv,


Wow, det är nästan så jag inte tror att det är sant! Av nästan 90 hugade intressenter, som med några ord skulle motivera varför, har jag hos Monas Universum (som för övrigt är en mycket underhållandet blogg) vunnit boken Jag älskar dig inte av Christina Stielli.

Mona hade tävling igår och min motivering till att vinna boken löd:

Varför jag skulle vilja vinna ett ex? Ja, för att jag håller
på att lägga den resan bakom mig (att bli lämnad),
och varje gång jag ser att jag inte är ensam om att
bli bestulen på halva min framtid (barnen..) och få
drömmar krossade, så känner jag mig lite mindre ensam
i eländet, och får en knuff framåt av att andra "kommmit ut"
på andra sidan med förståndet i behåll.

Tja, det är väl därför. I korthet.


Tack Christina, som satte upp mig på sin nomineringslista, och tack lotten som avgjorde :) Och tack till Mona förstås som hade utlottningen :)


.

Kommentarer

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-09-02 09:32:43

Grattis! Du får berätta om boken är så bra som den verkar.

Postat av: carina

Publicerad 2010-09-02 09:42:40

grattis! kram kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-03 09:43:17

Tack för tipset & Grattis! Fick beskedet från min man för 3 veckor sedan. Hittade din blogg och har läst den i 2 veckor! Tack för allt du skriver! :)

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-09-03 10:20:10

@Singelmamman - japp, rapport kommer så snart jag läst. Och läsa ska jag så fort den kommer på posten!



@carina - tack och en kram till dig med. Låter som att du kanske behöver en liten extra??



@Malin - tack för att du låter mig veta att bloggen betyder något för dig. Ledsen dock att den ska behöva göra det....

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-09-03 11:01:02

Grattis! Bra motivering tycker jag.



Lotta

Postat av: Stina

Publicerad 2010-09-04 13:34:03

Åh, vad kul! Grattis!

Jag har följt hennes blogg tidigare, och processen med boken beskrev hon ju där. Den ska jag ta och köpa!!



Kram

Postat av: MonasUniversum

Publicerad 2010-09-04 18:52:19

Oj, tack för komplimangen. Först nu såg jag det!

Postat av: Christina

Publicerad 2010-09-09 21:53:12

Jag skrev i din bok igår och la den på lådan. Idag är jag livrädd för jag tror att jag satte på för få frimärken. Hoppas den kommer fram och att posten skickar fakturan till mig med en fet straffavgift ...

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-09-10 09:42:33

@Lotta - tack. Och inte en rad var hitte-på... Tyvärr.



@stina - jag recenserar så snart jag läst!



@Mona - :)



@Christina - har skrivit en rad i din blogg!

Postat av: Tjäran

Publicerad 2010-09-11 10:27:23

Sträckläste den igår kväll och inatt. Väldigt bra och läsvärd.

Beskriver väl hur det är där inne i mörkret, sätter ord på alla känslor.

Är fortfarande tagen av boken och för egen del är igenkänningsfaktorn hör

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela