Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Idag går vi

Publicerad 2011-12-03 13:59:37 i Semester - Diverse,


Sitter uppe ensam med en gnistrande julgran vid min sida och en kopp kaffe med antydan till vanilj. Den stod redo när jag smög ner vid 6.30. Huset är alldeles tyst; till och med kattungarna som for runt igår kväll sover.

Hoppas min "mamma" vaknar snart. Vi ska promenera på beachen innan frukost, och sedan gör vi oss redo för Manhattan. Och där ska vi GÅ! Sist jag var här gick vi närmare 50 km på knappt 3 dagar. Har inga speciella ställen vi måste se, förutom Rockefeller Plaza med granen när mörkret fallet.


.

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-03 16:39:42

Så mysigt!

Får lust att boka resa till NYC omedelebums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela