Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Ett ord

Publicerad 2011-02-14 23:06:04 i Allmänt - enkäter,


Jag har varit hos Singelmamman och lånat lite


1. Var är din mobiltelefon?/ Köksbänken
2. Var är din andra hälft?/ Försvunnen
3. Ditt hår?/ Oklippt
4. Din mamma?/ Ressällskap
5. Din pappa? Hemma
6. Det bästa du vet?/ Resor
7. Din dröm i natt?/ Sol
8. Din dröm/ditt mål?/ Lycklig
9. Rummet du är i?/ Köket
10. Din hobby?/ Vänner
11. Din skräck?/ Barnolycksfall
12. Var vill du vara om sex år?/ Påvift
13. Var var du igår kväll?/ Flygplan
14. Vad är du inte?/ Matchviktig
15. En sak du önskar dig?/ Värme
16. Var du växte upp?/ Karlstad
17. Det senaste du gjorde?/ Fejsbookade
18. Dina kläder?/
19. Din tv?/ Bakgrundssorlar
20. Ditt/dina husdjur?/ Dammråttor
21. Din dator?/ Seg
22. Ditt humör?/ Gott
23. Saknar någon?/ Ja
24. Din bil?/ Insnöad
25. Något du inte har på dig?/ Ringar
26. Favoritaffär?/ Inredning
27. Din sommar?/ Björnbo
28. Älskar någon?/ Ja
29. Favoritfärg?/ Vitt
30. När skrattade du senast?/ Idag
31. När grät du senast?/ Söndags


Räcker ett ord för dig?


.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-02-15 14:15:32

Jag gillar denna typen av listor, så även denna "snor" jag med mig till min blogg!

Hoppas semestern var härlig!

/Jenni

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela