Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kvällens aktivitet - film!

Publicerad 2011-02-25 11:27:35 i Allmänt - vardagsliv,


Efter dagens konferensande på Hasseluddens Yasuragi ska jag försöka ta mig till ett träningspass på SATS.





Sedan är kvällen fri. Och tom. Obokad.

Jag tänkte kolla på film. Det har jag inte gjort på länge. 2 alternativ. Antingen bio, men jag är också ok
med att hyra. Kanske tom ett bättre alterantiv. Då kan jag kura upp mig i soffan. Med något gott i glaset
och ett tilltugg.

Men VAD? Vad ska jag se? Har noll koll och behöver hjälp. Genre? Romantisk komedi, drama, deckare.
Absolut inte Sci-Fi.


Har du en favoritfilm att dela med dig av?


.

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-02-25 11:30:49

Mitt tips är "Tillsammans är man mindre ensam" om du inte redan sett den. Eller "The whale and the squid". Ha en skön helg!

Postat av: Maria på Ekollonvägen

Publicerad 2011-02-25 13:29:29

Inte utan min syster, men ha ton av näsdukar redo bredvid dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela