Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Grattis älskade fina A

Publicerad 2011-01-13 00:37:00 i Personligt - barnen,


Grattis min stora fina kille på din 9-årsdag som infaller alldeles nu! Tänk att jag
såhär dax för 9 år sedan fick upp en liten skrynklig, rynklig och alldeles otroligt
fin liten kille på min mage - min goaste lilla baby som nu vuxit upp till en stor fin,
envis, självständig, rolig, härlig kille ♥♥♥

Din första födelsedag där jag inte får vara med och fira dig med sång och paket
på sängkanten. Jag önskar jag fick vara hos dig när du vaknar på din stora dag,
men i år så funkar det inte. Prioriteringar gör att jag får vänta tills kvällen med
att ge dig mina lyckönskningar för ditt nya år. Älskar dig lilla gubbe! ♥♥♥

En dag kommer du kanske förstå.


.

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2011-01-13 09:55:14

Och stort grattis till dig som fyller nio år som mamma. Det är också stort. Kram

Postat av: Elli

Publicerad 2011-01-13 11:54:01

Det är väl egentligen mammorna som borde firas? Bebisarna har ju inte valt att få bli till och definitivt inte komma ut i kylan. GRATTIS MAMMSEN! =)

Postat av: Louise

Publicerad 2011-01-13 17:20:25

Och visst känns det som igår! Grattis till er båda!

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-01-13 22:32:26

Tack tjejer för hälsningen till mig oxå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela