Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Philips wakeup light - Buzzador

Publicerad 2011-01-08 17:00:00 i Konsumenttester,


Nu har jag snart haft min "wakeup light" i 6 veckor, och även om behovet av schemalagd väckning senaste veckorna inte varit så stort, har jag ändå haft den satt på 8.00 och på så sätt vaknat lugnt och fint till en bra start på dagen.

Har sett på fler bloggar och forum innan jul att tankar fanns på att önska sig en wake up light i julklapp - ni som gjorde det och fick en, vad tycker ni? Själv är jag himla nöjd att jag hoppade på denna buzzador-kampanj, även om det medförde en viss kostnad (de flesta kampanjer är gratis i den mening att man får varuprover).

Philips Wakeup Light får en klart 5a av mig, och jag kan utan tvekan rekommendera den. Väl värd sina pengar.

Intresserad av att bli en Buzzador? Klicka HÄR för att anmäla ditt intresse.


.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-01-08 23:19:09

Sambon fick en idag i födelsedagspresent av sin syrra. Skall bli spännande att testa. Kul att du gillade den så mkt, det bådar gott för oss! :-)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela