Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Du är så söt när du sover

Publicerad 2011-07-28 12:00:00 i Personligt - Ebba,


Hon är så söt när hon sover
Själv har jag inte fått mig en blund
Det är den bästa av gåvor
Att kunna sova lugnt


Bo Kaspers Orkester


Vi delar säng, loppan och jag, nu när det är semester. Även om hon är
enormt söt när hon sover är hon en liten propeller... Och trots vår 160
cm breda säng ligger jag halvvägs på golvet.

Men hon är söt, det är hon!





.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-28 23:53:37

Känner igen det där. Här har vi också en propeller som besöker oss med jämna mellanrum och åstadkommer en mindre bra natt för mamman och pappan :)!



Söt är din loppa, kanske särskilt när hon sover?! ;)

Postat av: Hallakulle

Publicerad 2011-07-29 00:10:08

Haha, ja de kan ta otroligt mycket plats de där små liven. Fötterna är lite överallt och man vet aldrig när man får sig en spark. Men gosigt är det ändå.

Postat av: Karin

Publicerad 2011-07-30 11:37:57

Känner igen mig! Då vi varit på resande fot så har hon sovit med någon av oss. Mysigt men lite trångt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela