Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Ingen kommentar

Publicerad 2011-03-22 17:07:50 i Allmänt - osorterat,


Jag tänker inte hota med att sluta att skriva för att ni inte kommenterar,
eftersom jag i huvudsak skriver för mig själv, men visst känns det lite
konstigt att det nästan är toppnotering på besökare under gårdagen, och
inte ens en enda kommentar?!

Äsch, det spelar ingen roll, helt på sant, men ett litet avtryck, ett litet hej,
är jättekul att få emellanåt.

Ville bara säga det. Typ.


.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-03-22 17:36:14

Hej!



Att antalet besökare var i topp under gårdagen säger väl allt!! Jag läser ofta din blogg o tycker att den är jättebra skriven. Gillar inte bara att läsa om ditt liv utan lika mycket hur du formulerar dig.



Vid något tillfälle har jag lämnat en kommentar på ett inlägg, oftast gör jag det inte även om dina tankar dröjer kvar i mina tankar. Beror kanske på att jag egentligen inte känner dig, även om jag tycker att jag känner dig via din blogg.



Förstår verkligen att gårdagen var en stor dag, en riktig höjdare i ditt liv, o vet du: det kommer flera!! Jag blir lika varm i hjärtat o lycklig varje kväll när min 9-åriga son ska sova o säger "älskar dig".



Kram!

Postat av: -ME-

Publicerad 2011-03-22 18:29:26

Ajavet, det suger. Fast jag inbillar mig att du vet att jag läser jämt och jag kommenterar ibland...? Ska bättra mig!

Postat av: Lotten

Publicerad 2011-03-22 19:04:25

Neej, sluta inte skriv! Jag läser nästan jämt dina inlägg men är skitdålig på att kommentera. Jag lovar att skärpa mig!

Postat av: Maria på Ekollonvägen

Publicerad 2011-03-22 19:23:02

Hej :-)

Postat av: Kiddan

Publicerad 2011-03-22 19:33:26

Hej på dej! Jag tittar in nån gång i veckan och läser dina kloka inlägg :) Uppskattar att du delar med dej och lovar att kommentera mer :)



Ha det gott i SA. Jag var där i september :)

Postat av: Chrissan

Publicerad 2011-03-22 21:46:29

Hej! :)

Postat av: Märtha G

Publicerad 2011-03-23 06:36:32

Hej hej!



Tips: kanske en gilla-knapp som man kan klicka på?



Trevlig resa!

Postat av: Anguin

Publicerad 2011-03-23 07:35:42

Åh, det är inget att fästa sig vid. Jag har nästan slutat bry mig. De senaste 20 inläggen jag skrivit har kanske genererat 5 kommentarer eller så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela