Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2011-03-09 21:53:26

Vad kul att du kunde hänga på! Ska du inte hänga på Hiv-loppet/AIDS-loppet den 22 maj? Lite övning inför tjejmilen, verkar gå samma sträckning men är nog inte så mycket folk.

Postat av: Sus

Publicerad 2011-03-10 07:01:44

Så kul att ses! Vi ses, om inte förr, i maj =)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-11 14:35:05

Japp, livsfarligt klädesmärke det där. Känner mig lite som en langare nu..hmm. Jag törs inte börja klicka i saker i varukorgen, är rädd att jag inte kan sluta!



Kul med fars! Själv skall jag till Dramaten ikväll, skall bli kul!



Ha en fin helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela