Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Vårfixa i trädgården - vilket skämt!

Publicerad 2011-03-19 07:17:09 i Freja - utomhus,





Vårfixa nu - känns väldigt långt borta efter gårdagens
snöfall.

Men jag ska i alla fall skotta bort snön från framsidans
rabatter och hjälpa krokuser och snödroppar lite på
traven.

Längtar verkligen efter att få ta tag i min lilla plätt
på baksidan. Har fått positiva indikationer från brf:ens
styrelse om vad jag får göra på altanfronten. Kul!


Hur ser din trädgård ut?

Kommentarer

Postat av: Kiddan

Publicerad 2011-03-19 12:34:11

Härligt med vår! Min trädgård är HEMSK, köpte huset för ett år sedan och har inte gjort någonting i trädgården. Ska fixa i år hoppas jag. Blir rosor i mängder, måla om huset, flytta entrén etc etc. Stora saker. Någon odlingsbädd blir det men vågar man äta saker odlade här mittemellan E4 och järnvägen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela