Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Klick, klick och köpet är klart :)

Publicerad 2011-05-04 19:23:02 i Freja - utomhus,


Har suktat efter nya utemöbler ett tag, och fastnat för Sandhamn från
Hillerstorp. Tyvärr är den slut på Plantagen, leveransdatum okänt, så i
kväll kom jag på att googla lite, och hittade den hos bygghemma.se .
Klick, klick så låg det en liten beställning på sommarmöbeln :)



Nu återstår bara att sälja 4 st 5-positionsstolar i solgrånad teak.

Någon hugad spekulant?


.

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2011-05-04 21:32:08

Men då kan ju inte jag och barnen komma och äta hos dig. Finns ju bara plats för dig och dina! ;-)

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-05-04 22:00:27

Ska komplettera med picknickbordet till tjejerna, så får barnen äta först medan vi softar med en drink, och sen kan vi äta i lugn och ro :)

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2011-05-04 22:31:48

Låter bra. Väntar på inbjudan till invigningen av utemöblerna och kanske lite mingel (du får väl bjuda in till champagne och snittar)

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2011-05-04 22:59:22

Tvivlar på att jag hinner få dem till helgen, men vid första bästa tillfälle så lovar jag champagne. Vad gäller snittarna får vi se, men definitivt champagne!

Postat av: Kiki

Publicerad 2011-05-04 23:10:21

Jättefint! :)

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2011-05-04 23:29:41

Äsch snittar kan jag fixa ihop, dock så "shakar" jag 12 dagar till så det är ingen brådska med champagnen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela