Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Viktväktarna

Publicerad 2011-05-15 22:59:40 i Personligt - välmående,


Japp, jag är där igen. Började året med VV - himla motiverade och de två
första månaderna gick klockrent. Sen åkte jag till Sydafrika, och när jag kom
hem skulle jag på egen hand fixa det där tillägget som resan inneburit. Fixa,
innan jag gick iväg till vv igen. Korkat. Det fixade sig inte på första veckan.
Så jag skulle ta en vecka till. Sedan hade jag ett jobbmöte på vägningstiden.
Sedan var jag så full med ursäkter så det fanns ingen ände.

Men i måndags var jag på´t igen. Så nu ... Jag vet ju att det funkar. VV och
vettig motion, så går det bara åt ett håll.

Håll tummarna för att jag inte faller dit denhär gången. Faller på onödiga
skitsaker. När jag inte har barnen ska jag gå ut och gå på kvällarna, då när
suget på dumheter blir för stort.

Det är inte fråga om Beach 2011. Det är fråga om att hitta en balans som
ger långsiktigt välmående. Jag har varit där förut. Jag kan helt klart hitta dit
igen!!!


.

Kommentarer

Postat av: Märtha G

Publicerad 2011-05-16 11:29:52

Heja heja!

Postat av: suzan

Publicerad 2011-05-17 06:10:17

har massa VV-böcker, vill du köpa? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela