Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

19 dagar

Publicerad 2011-11-30 12:41:21 i Allmänt - osorterat,



Aldrig har det väl gått 19 dagar utan inlägg. I bloggens snart 5-åriga historia. Förutom nu då. Sjukt mycket på jobbet. Jobb borta. Mycket med barnen de veckor de varit här.

Inget att säga. Jag renoverar inte. Jag har inget otalt med barnens far. Jag har ingen dejt på gång.

Bara vanligt 9-5-Svensson, och det har väl inte varit så mycket att dela med av.

Men nu ska jag på utflykt. Då kanske det blir lite fart igen.

Vem vet.


Kommentarer

Postat av: Lidingömamman

Publicerad 2011-12-01 19:27:46

Undrade just var du hade tagit vägen. Härligt med lite semester.



Kram,

Lidingömamman

Postat av: Märtha G

Publicerad 2011-12-03 07:16:16

Välkommen tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela