Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

New York

Publicerad 2011-11-30 12:47:04 i Semester - Diverse,


Jo men så är det. Jag ska till New York igen. Because I'm worth it.

Helt utan någon planering visade det sig att min amerikanska "mamma" ska dit oxå, så gott som samma period som jag.

Så vi ska hänga lite i Central Park, på Hells Gate Flea Market, och på en och annan restaurang.

Ser fram emot granen på Rockefeller Plaza och Macy's julskyltning. Bland annat.


.

 

Kommentarer

Postat av: Eyla

Publicerad 2011-12-01 11:12:38

Åhh, vad avundsjuk jag blir. Älskar New York.



Hoppas Du får en trevlig resa!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela