Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

12 april - nordiska trädgårdar

Publicerad 2012-04-13 11:30:14 i 366 dagar i bild,


Jodå, det blev av. Och närmare 3,5 timme förlustade vi oss på mässan, utan att ruinera mig. Fanns massvis att spendera pengar på men jag besinnade mig.

Träffade en vän och hennes dotter. Hon hade sett min fundering kring en ev utflykt på FB och hörde av sig så vi kunde ses. Roligt! Det var länge sen, och våra tjejer fann varandra ganska direkt.

Shoppat klistermärken, sättpotatis och 2 tidningar. Suktat efter utemöbler. Jagat E. Pratat tuppar (fina!) och annat med Monas Universum i hennes härliga monter delad med Syster Lycklig. Och så har småtjejerna lekt i "karusellen" och sått krasse som de fick ta hem.

Tänkte stanna till i Lindemans monter men passerade bara..

En korv till unga damen och 12 april är strax till ända.

 

Kommentarer

Postat av: -ME-

Publicerad 2012-04-13 12:42:19

Jag hade kommit därifrån helt ruinerad...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela