Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Fru H

Publicerad 2012-08-07 08:58:09

Det ser ju väldigt trevligt ut. Men jag överger inte mitt vinnande koncept. Jag drar till Playitas och Fuerteventura om allt går som jag vill i mars, vilket jag gjort de två åren. Love it! Träning, sol och baravara!

Svar: Ja, hoppas det :)
Åker du själv, eller är det en arrangera resa? Det är precis träning, sol och baravara jag ser fram emot. Mallis var underbart, men det där med träning och baravara var det inte så mycket med när man har 3 barn med sig :)
alacs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela