Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

11 jan - 15 min om dagen

Publicerad 2012-01-11 00:31:14 i 366 dagar i bild,


Vi läser. 15 minuter om dagen. 5 gånger i veckan. Över julhelgen fanns det mycket annat att roa sig med. Så nu läser vi ikapp. H läser högt för mig. A läser i lugn och ro, och ska sedan ge en kort resumé. Ibland läser även han högt. Fn skrattar vi åt Dagbok för alla mina fans.

Armegubbar i PlusPlus och ståtliga Star Warsriddare övervakar dagens, gårdagens och med all sannolikhet morgondagens läsläxa.

.

 

Kommentarer

Postat av: baramittlillahem-pia

Publicerad 2012-01-11 22:37:50

Åh! Vad fräscht det var här på bloggen! Ska jag vara ärlig så har jag nog varit dålig på att kika in hos dig, tack för att du kika in hos mig å påminde ;-) Jag å min 10-åring läser mycket tillsammans åxå!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela