Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: cally

Publicerad 2012-08-04 08:41:22

Är den bra? Reste mycket ensam när jag var yngre men har fegat ur... dessutom känner jag mig taskig om jag sticker iväg på en weekendresa utan sonen... han vill ju också se och uppleva...

Försökte kommentera igår men det gick inte... så jag hoppas det funkar idag... vill bara ge ett livstecken ifrån mig så att du vet att du fått en läsare till :-)

Svar: Välkommen!Ja, den var helt klart underhållande. Stor igenkänningsfaktor.
Jag reser en del utan barnen. Utan dåligt samvete. För jag reser en hel del med barnen också.
Ska in och kika på din blogg med det snaraste!!
alacs

Postat av: Cally

Publicerad 2012-08-06 19:55:42

Hej igen!
Jag känner mig lite som en stalker... men jag har försökt att gå in på din "första" sida men det står något om att kon inte är i båset! Så jag kan inte se om du uppdaterat... Ville bara berätta så att du vet ifall du undrar över varför du inte får några besök...

Och du är väldigt välkommen till mitt "hem". Fast jag är inte så van med att skriva än... och jag är löjligt svamlig har jag en otäck känsla av...
/Cally

Svar: Äsch då :) Du är välkommen när som!
Den där j-la kon, den slänger Blogg.se upp när de har problem, vilket tyvärr är ganska ofta nu för tiden. Funderar på att byta till Wordpress.
alacs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela