Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Tack

Publicerad 2009-11-29 22:33:05 i Ny framtid - blandat,


till alla er som lämnade ett litet avtryck efter mitt inlägg Vem är du, vem är jag? Jag blev jätteglad att så många av er ville ge mig ett par rader om er själva. Många av er skrev ju oxå lite om vad min blogg betyder för er, och det gjorde mig verkligen jätteglad, mitt i all oreda.

Jag hoppas ni hänger kvar ett tag till :) Och som sagt, ni behöver inte lämna några djupa profana kommentare till mina inlägg, det räcker med ett litet Hej, och en signatur :)

Kram från alacs

Kommentarer

Postat av: Maria på Ekollonvägen

Publicerad 2009-12-01 15:26:25

Jag hänger kvar här och in real life :)! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela