Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Tjejmilen - en kvartett

Publicerad 2010-08-06 08:15:35 i Personligt - motion,


Jag har frågat tidigare, och frågar igen - är det någon som är sugen på att vara med på en kvartett på Tjejmilen? Allt som krävs är att du redan är anmäld och har betalat, och därmed fått ett registreringsnummer.

Hör du av dig till mig som kommentar, eller via mail (alacsblogg snabel-a yahoo punkt se), så tar jag på mig att maila in till Tjejmilen och registrera kvartetten. Så vitt jag vet är vi 2 nu, så 2 till vore kul. New York och deras Tjejmil nästa vår vore väl inte tokigt???


Är du på?


.

Kommentarer

Postat av: Linfors

Publicerad 2010-08-07 22:21:30

Hej Hej, välkommen tillbaka! Är också tillbaka i stan efter en skön/sorgsen semester. Jag är anmäld till Tjejmilen, har betalat o allt. Kan jag vara med i din kvartett?

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-08-11 07:46:55

Linfors - visst kan du vara med! Maila mig ditt referensnummer så fixar jag kvartetten. Har du något fyndigt namn vi kan använda???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela