Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Min första kyss

Publicerad 2010-12-02 17:00:00 i Personligt - 30 dagar,


Del 16

Jag har hamnat lite snett i dagarna. Men så är det med livet. Det går inte på räls. Eller som man tänkt. Vissa saker kommer för tidigt. Andra saker händer senare.

Så var det med min första kyss. Jag kommer inte helt 100 ihåg, men jag tror den inträffade på Hyttan och det var nog vårvintern när jag var 16. P-O hette han. Han var inte min första kärlek. Han var en skyttekompis så visade lite uppmärksamhet...


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela