Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Kommentarer

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-02-13 14:55:51

Åh grattis grattis grattis.

Så glad för din skull.

Nu går det undan.

Skönt.

Fira med champagne ikväll vetja ;-)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-13 16:04:03

Jag är lycklig fin din skull och för min för att vi får som du sa krypavstånd till varandra :-) Nu ska jag väl våga gå ensam i mörkret, hihihi!

Postat av: Lotten

Publicerad 2010-02-13 17:06:57

Grattis! Vad skönt för dig! Hoppas att du kan fira ordentligt;-)

Postat av: kiki

Publicerad 2010-02-13 18:25:39

Underbart!!! Grattis! :)

Postat av: Jag och mina små

Publicerad 2010-02-13 20:13:10

Grattis!

GRATTIS!

G.R.A.T.T.I.S.!



Fan vad skönt!

Postat av: Mitt i Fågelsången

Publicerad 2010-02-13 21:50:29

Om jag inleder det här inlägget med Tack, så blir det väl typ 7 gången senaste tiden jag gör det, så jag hoppar.



Istället säger jag Skål! Syrran och jag knäckte en Rotari Rosé av pur lycka. Jag är så j-la glad på ren svenska!



Tack (ok, där kom det) för alla glada hurrarop och lyckönsningar och allt senaste tiden!!!!!!



kram från mig till er!

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-02-13 22:40:23

Grattis!!! Så skönt :-) Jag har ytterliggare en kompis och granne som har lämnat sin man alldeles nyligen o flyttade igår in i en liten 2:a som hon ska dela med sina 2 små döttrar. Mannen har råd bor kvar i den stora nyrenoverade villan med pool. Usch, det hade jag aldrig klarat, det hade ju känts som man va 20 igen, som o börja om. Ett radhus låter som en dröm i jämförelse!



Lycka till med flytten så småningom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela