Ett stenkast från Fyndet

- inte långt från Mitt i Fågelsången

Inställt

Publicerad 2010-11-20 09:27:14 i Allmänt - osorterat,


Jag hade fixat en överraskning till Lillasyster. Hon fick den för några veckor sedan när hon fyllde år.
Vi skulle gå på Mia Skäringers show Dyngkåt och hur helig som helst. Syrran, bästa U, och jag.

På måndag skulle vi gått. Igår kom det mail från Cirkus att det är inställt pga sjukdom. Stor
besvikelse i leden. Nu hoppas jag att det går att byta biljetterna till ett datum i februari istället. Som
vi hade sett fram emot detta.

Men det är ju inte oss det är synd om. Mia Skäringer har inte brutit benet, eller åkt på en dunder-
förkylning. Mia Skäringer är yrslig och utmattad. Hon är klok som ställer in, och inte tror det går
att köra på i 180.

Krya på dig Mia - hoppas att få ses i februari.



.

Kommentarer

Postat av: Singelmamman

Publicerad 2010-11-20 11:17:17

Synd om Mia och synd om er. Jag såg den i måndags och är fortfarande berörd av showen. Hoppas att ni kan byta biljetterna.

Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Publicerad 2010-11-20 12:17:43

Biljetter ombokade. Lite surt att det ska kosta en ny serviceavgift men det är väl inte mycket att göra åt det.

Postat av: Louise

Publicerad 2010-11-20 13:43:17

Surt men jag tror Mia är värd en ny serviceavgift:)

Har du läst hennes blogg? Den är värd ett par minuter om dagen!

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-11-27 22:39:19

Då har du något mer att se fram emot i februari. Jag var helt tagen efter hennes föreställning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

alacs

Mamma till 3 halvtidsboende älskade ungar (10, 9, 3.5). Jobbar som affärssystemskonsult. Periodare vad gäller träning. Älskar vitt. Svag för mörk choklad. Skriver om tankar kring barnen, vuxenlivet, betraktelser i vardagen, med inslag av resor, inredning (sällan just nu) och skilsmässan (inte heller så ofta), eller snarare konsekvenser av den samma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela